söndag, mars 25, 2007

jag vill inte veta vad du heter

Jag blir helt jävla vild på alla som ringer idag. Har folk någon form av helg-åkomma som gör dem helt efterblivna eller vad är dealen?
Jag är inte psykolog, jag skiter i vad folk tycker så länge jag inte svarar på synpunkts-telefonen och jag vill inte veta vad folk ska göra eller vad de heter eller huruvida de tar bilen för att bussarna går så sällan.

Musiker-killen med smetiga frisyren som jag glömt vad han heter (Snöret säger att han spelar i bob hund men jag vill inte kalla honom bob hund-killen) fick på allvar ett samtal från en pensionär som sa att "nu den 1 april ska ju SL förstöra ALLT". Jag menar - hur höga tankar har människor om ett statligt bolag, tror de att vi ansvarar för hela världen eller?

Tack gode gud för att det är en fin solig dag så att jag kan gå ut och röka ibland och få någon jävla stämning i mitt liv.