tisdag, mars 27, 2007

we love all boobs (de är fan de enda som gör det)

Jag anser inte att jag har extremt stora bröst och jag är definitivt inte särskilt tjock.
Jag hade ändå enorma problem att hitta bra bh:ar eftersom de aldrig satt bra men så träffade jag en tjej som jobbade i en underklädesaffär som berättade att man ska ha mycket mindre storlek runt bröstet än man tror och då blir kupstorleken automatiskt större.
Detta löste ett problem eftersom jag nu har hittat bh:ar som sitter bra och är bekväma men ändå snygga. Däremot har ju inte riktigt fetkedjorna hängt på för det enda stället där man kan hitta en bh i storlek 75DD är Lindex (och de har ändå bara ett fåtal).

Hur svårt kan det vara att fatta att alla med lite större bröst inte är tjockisar och att vi någon gång också vill ha en cool bh utan att lägga ned multum i pengar på specialaffärer där det mest säljs girlfriend-bh:ar.

Nu har jag i alla fall hittat två bra varianter som funkar (och en har till och med avtagbara axelband - halleluja) och det tackar vi fan ingen annan än Lindex för.

1 Comments:

Blogger shirley said...

ehh. detta är det värsta jag hört.fatta hur de är för mig fukking hädare,när jag ligger på rygg-INGENTING. altså mean it, detta är inte koketteri, ingenting.

torsdag, mars 29, 2007 10:57:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home