tisdag, januari 02, 2007

sammanfattningsvis sedan jul

Träffade Shirley på fredagen (äntligen och mer än lovely) och vi var på pet sounds (underbara efterrätter) och spy bar (som en skolfest från gymnasietiden).
På lördagen till Ön där jag firade jul med släkten, städade med bror Bag, packade med Henric och försökte vila upp mig lite genom att softa och kolla på andra säsongen av Veronica Mars (alltid 5 av 5 strykjärn).
Trevligt stadsbesök i mellandagarna med shopping, anlagstest och middag på ett glas med Cissi.
Fick annars värsta bra julklapparna och överlag mycket god förtäring, lite fylla, mycket häng med underbara vänner och egentligen alldeles för lite vila men det har alltid varit mitt problem.
Firade nyår hemma bland flyttkartongerna men gjorde en snabbvisit hos Ellingsens över tolvslaget som tillbringades ute på Skaten med kaffe, choklad och brasa.
Nyårsdagen var flytt av alla saker med hjälp av Sniglarna, Jakob och Cissi och inatt sov vi hos mamma och pappa eftersom vår säng var i stan och så in med sista biten av vårt liv i myrstiga imorse när katterna också flyttade.
Idag ikea, anställningsintervju och uppackning. Är helt slut och less och ska försöka sova lite eftersom jag börjar jobba igen imorgon.
Orkar inte skriva mer fast jag skulle behöva men fucking allt suger fast jag borde vara nöjd med men det är väl som vanligt.