lördag, mars 31, 2007

dancing & wasting

Att komma till London var som att komma hem, sarskilt med tanke pa att Anders ar har och jag vill aldrig mer ga ut i hemma igen och kanske Henric blir ledsen nar jag kommer hem och sager att vi nog maste flytta hit.

Har mest hangt runt med basta bror och hans vanner som alla ar helt awesome och sa snalla erftersom alla alskar Anders (saklart) och da gillar de hans syster ocksa. Lyckades i alla fall uppfylla nagra av mina missions under det forsta dygnet.
Har kopt lite klader, varit pa Trailer Trash och dansat hela natten och blivit wasted like hell. Jag tror vi lyckades sova i tre timmar efter efterfesten som holl pa till elva imorse. Och ikvall ska vi ut igen sa det har blir knappast nagon vilosemester och jag ar hemskt ledsen mamma men det blir nog inget Tower Bridge for jag maste typ dansa hela tiden.