tisdag, augusti 08, 2006

Varning

Tänkte en massa på det jag skrev förut om hämningar och att jag nästan hoppas att ingen längre läser men sen gav jag Axel adressen till Myrstiga så då vill jag ju ändå att någon ska läsa. Han berättade att man kan lösenordsskydda det man skrivit så att ingen kan läsa så då tänkte jag nästan göra det eller starta en helt ny sida som ingen vet om men Snöret tyckte att den var en bättre idé att träna bort sin hang-up på att inte kunna skriva vad som helst så jag tror att jag ska göra det istället för jag gillar ändå Myrstiga-konceptet lite för mycket för att lägga ned.

Härmed utfärdas alltså en eventuell varning till dig som läser. Om du inte vill läsa allt om dig eller mig och känner mig så borde du nog sluta läsa i fortsättningen. Jag lovar inga utsökta detaljer men om experimentet ska lyckas måste jag ju lära mig att skriva allt, det suger ju egentligen att visa upp den putsade fasaden av sig själv. Välj själv men jag kommer att fortsätta som förut och skriva alla namn så om ni dör om ni är med kan ni ju skriva en attack och avböja medverkan.

Vem vet, kanske blir det ingen skillnad.