söndag, januari 07, 2007

death will send us back to god

Svårt att vara inspirerande. Känns som om jag skulle behöva en ny ***** för att få till något nytt. Har rensat så mycket under flytten att jag tappat bort mig själv.
Är dessutom förkyld och vet inte om jag orkar jobba imorgon fast jag borde för pengarnas skull.
Börjar i alla fall få ordning på lägenheten och även om det är ovant börjar det bli ett hem men allt känns konstigt och ensamt och som extra allt åkte världens bästa bror Bag till London igår och kommer inte hem förrän i april.

Jag hoppas livet blir bättre (och jag hoppas att jag får jobbet jag sökt annars dör jag direkt).

Helgens album: Anna Ternheim - Separation Road.

5 Comments:

Blogger shirley said...

how i miss you my dear! så jävla mkt att jag dör. helgen helgen?

måndag, januari 08, 2007 4:30:00 em  
Blogger Liza said...

Helgen? Helgen!

Vetefan - inleds med begravning fredag eftermiddag, har varit sjuk hela veckan och börjar nytt jobb på måndag så jag vet inte riktigt...
Flytten gick iaf bra - messar mitt mya nummer till dig nu...

måndag, januari 08, 2007 9:44:00 em  
Blogger shirley said...

aja, det blir ändå linköping som det ser ut idag. tänker skära upp handlederna framför min kärlek i helgen. wish me luck!

tisdag, januari 09, 2007 11:34:00 fm  
Blogger Liza said...

Good luck!

tisdag, januari 09, 2007 3:30:00 em  
Blogger Liza said...

Men vi får ta en date snarast möjligt ändå - saknar dig med så att jag snart blir tokig...

tisdag, januari 09, 2007 3:30:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home