måndag, april 02, 2007

dancing, dancing, dancing

Anders ligger och sover och jag sitter pa internet-coffeeshopen och surfar lite for jag ar inte lika trott som han eftersom jag sakert lyckades sova en tre timmar inatt innan efter-efterfesten i parken dar vi satt hela dagen och softade och hade picknik.

Och hela lordagnatten och hela sondagnatten dansades det och jag har inte sovit mycket aven om lordagen anda slog fredagens nattsomn med flera timmar. Det varsta ar att jag tror att jag blivit beroende av att dansa eftersom jag gjort det nastan halva min tid i London och Snoret, vi maste ga pa Teatron och dansa nastan sa fort jag kommer hem for jag kommer att ha abstinens. Om allt gar enligt planerna sa far vi i alla fall sova ut inatt eftersom mandagar verkar vara aterhamtningsdag efter helgens harjningar och sondagens "Wet Yourself" som ar en klubb som Anders kompisar har. Pa lordagen var vi pa "Collapsing New People" och jag tror inte att jag har hort sa har mycket bra dansmusik pa flera ar - it's amazing.

Vi checkade av Camden Market och chai-latte pa 1001 ocksa under helgen och jag har saklart kopt nya munkisar - men nu har jag kopt tva sa jag far inte ens kolla in flera och jag har hittat sweet jeans med sidenband fram och en sjukt fin sommarkappa med assymetriskt blixtlas for bara 5 pund.

Jag har i alla fall fortfarande sjukt kul och tycker bara mer och mer om alla har som ar sa totally sweet och trevliga. Jag kommer att sakna dem sa mycket nar jag aker hem.