tisdag, april 03, 2007

slow tuesday

Vi hade best intensions att aka in till stan idag och handle lite mera men vi sov ganska lange, lag kvar och sloade och at frukost och nar vi val var klara med allt pyssel sa var klockan helv fem och det kandes forsent. Istallet har vi kollat pa "Sugar Rush" (varsta bra tv-serien om en tjej som bor med sin freakiga familj i Brighton och ar kar i sin basta kompis) med Jean (Anders rumsgranne) och softat innan vi var pa ett stalle och kakade pizza.
Har inga speciella planer for kvallen, jag vill egentligen hitta pa nagot eftersom jag ska aka hem imorgon men det basta for hjarnan och kroppen skulle nog vara att att ta det lugnt. Jag har precis borjat kanna mig apatisk och grymt emotionellt utmattad sa det kanske ar daligt att starta systemet igen innan det fatt vila. Det lar ju knappast bli battre och jag kommer grata sa mycket nar jag ska aka hem imorgon men i basta fall far jag sallskap till Heathrow av Jean och da har jag ju i alla fall sallskap (och far chansen att grata aven pa flygresan hem eftersom jag ska saga hejda till nagon precis innan). Fuck it.

Nu har Anders i alla fall lost alla problem med den galna indiska hyrasvarden som vi gomt oss for sedan i sondags. De kom igar och som tur var traffade jag Jean har precis innan de ringde sa jag hann plocka ihop alla mina saker till hans rum och gomma mig dar inna de kom for jag ville absolut inte traffa dem. Och Anders lag ju anda bara och sov och jag var sa trott att jag inte kunde sova och hade trakigt och sorgligt sa det var bra for da kunde jag ligga och prata med Jean tills jag somnade. Han ar ocksa varsta sweet och jag behovde verkligen nagon att vara med och prata med som kunde krama en och vara lite snall for jag kande mig ganska ensam.