söndag, januari 21, 2007

being-hated-for-list

Ok, nu blir jag hatad av många men det blir en till lista innan jag ska bättra mig och skriva på riktigt. Den här kommer från Donna...

Senaste impulsköp: Minns inte men med all säkerhet en munktröja.
Bästa promenad: Ny varje dag när jag återupptäcker Stockholm,
Favoritdryck: Drinkar, vatten, te, uht-behandlad mjölk, smoothies, latte och chokladmjölk.
Äter lyxmiddag: Hos brorsonen ä.k. kockjäveln.
Favoritgata: Nya varje dag, se favoritpromenad.
Reser helst till: Ön, Island och varma soliga havsstränder.
Favoritlyxartikel: Smink och ansiktskräm.
Älsklingsljud: Havet.
Senaste upptäckt i Stockholm: O-baren.
Tidning jag gillar: Nöjesguiden.
Favvosajt just nu: www.sl.se.
Här bjuder jag mamma på middag: Ett bra cheapo-ställe.
Favoritförort: Stocksund.
Favoritbutik: Har inte hittat den ännu.
Bästa lunchställe: Alla ställen med god mat och rätt sällskap.
Favoritgrönsak: Paprika just nu.
Favoritfärg: Svart, svart, svart och lite lila och alla färger och glitter.
Favoritdjur: Ehhh, jag ska ju bli veterinär så jag får väl säga alla.
Favoritbil: Helst ingen men annars så miljövänligt som möjligt.
Världens bästa nu levande regissör: Ska inte uttala mig, hinner ju aldrig se film nuförtiden men Luc Besson och Tarantino gillar jag ju.
Modeförebild: Alla som ser coola ut.
Motionerar: Genom att gå runt överallt hoppas jag.
Mode jag aldrig vill se igen: Allt fult.
Favoritprodukt på systembolaget: Sprit och likör.
Bästa fyllekäket: Varma mackor eller hemgjord pizza.
Dansar helst till: Allt jag tycker om.
Senast gnolade: Winnerbäck tror jag.
Bästa romanen: Kan inte välja.
Bästa diktsamlingen: Kan inte välja.
Favoritprodukt på apoteket: Resorb, Bamyl, Ipren och C-vitamin (Cissis fel).
Beställer i baren: Ny drink med recept.
Användbar pryl: Det mesta.