torsdag, april 05, 2007

hate to say goodbye

Var i stort sett bara slö på onsdagen, vi vaknade sent och orkade inte åka in till stan så vi softade, packade och sedan gick jag, Anders och Jean till coffee@ och åt frukost och fikade. Martin och Peter kom dit och jag fick min iPod tankad med en massa lovely musik för att ta mig igenom resan hem och fick lära mig ett bra sätt att komma runt kopieringsskyddet i iTunes. Precis innan jag var tvungen att gå kom Julia också så jag hann säga hejdå till henne med.
Det var så hemskt att lämna dem men jag lyckades i alla fall med att inte gråta och de tröstade mig och sa att jag snart kunde komma tillbaka. Hade sällskap med Anders till Bethnal Green Station och då började jag såklart gråta lite men sedan hade jag ju sällskap med Jean till flygplatsen och då var det ok ända tills vi också skulle säga hejdå. Jag hatar att lämna bra människor bakom mig och jag vill aldrig att det roliga ska ta slut.
Höll på att missa boardingen för att jag sprang åt fel håll och sedan var planet jävla försenat hur länge som helst och jag bara grät tills jag var så trött att jag somnade. Flygresan gick rätt bra och det kändes så konstigt att landa hemma igen och då ringde mamma och så började jag gråta igen. Kom hem och pratade mer med henne och grät mer och till slut somnade jag när Henric hade kramat mig lite.