tisdag, juli 24, 2007

new life, new ****

Jag lämnade er här av olika anledningar och gömde mig. Det känns inte lika viktigt längre så om ni vill kan ni följa efter.

Nu finns jag här istället.

Och om ett tag när jag fått a ur v och kopierat all min text här så kommer allt här att försvinna och bli random ettor och nollor igen. Jag gillar det definitiva med att radera något för alltid.

Och mina äventyr utspelar sig inte längre i Myrstiga. Myrstiga tillhörde mig och Henric och vi är inte längre där tillsammans utan på väg att försöka skapa oss separata liv långt bort ifrån Ön och allt som var så bra men inte höll hela vägen.

This is the new life and I have to love it.

1 Comments:

Anonymous Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv. FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! said...

hejsan :)
hoppas du får en trevlig helg :)

(p.s har frågestund på min blogg, så ställ en fråga där http://satilaryttaren.blogg.se/2010/may/fragestund.html)

Kram :D

lördag, maj 08, 2010 7:21:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home