onsdag, januari 24, 2007

djupanalys

Ibland känns det som om jag borde inleda lite mer med smarta iakttagelser från dagen som gått, lite samhällsanalys samt slutsatser om världens och människornas varande men vem bryr sig egentligen?
Det här är ju egentligen bara en dagbok-deluxe som tvingar mig att skriva eftersom jag vet att löst folk läser ibland och jag vill inte framstå som dålig på att uppdatera (too late).
Någonstans tycker jag ju ändå att konceptet funkar och det är väl egentligen det enda som spelar roll.

3 Comments:

Blogger eija said...

jo. jag är nog ganska pepp. kanske inte pepp, men jag är inte depp. det är bara skönt att skriva av sig.

men du!
jag SKA ju verkligen till stockholm.
inget datum bestäm ännu, men någon helg mellan nu och 1 mars.
har en hel bunt med folk att träffa och det vore spännande om du ville vaar en av dem. så kan jag pusha dig till att komma till Island i sommar, då vi är många människor som ska i nån sorts karavan-liknande grej tuta runt hela ön på en vecka eller så. och bara se vackert. och må skitbra. det kommer bli en underbar sommar.

onsdag, januari 24, 2007 11:43:00 em  
Blogger shirley said...

asså, i'll be in town från säg fredag till säg tisdag. see you there?

torsdag, januari 25, 2007 1:50:00 em  
Anonymous Anonym said...

orka hålla på med smarta analyser... kan inte du komma till uppis ikväll? eric ska spela skivor

fredag, januari 26, 2007 11:43:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home