söndag, januari 28, 2007

freedom of myrstiga

FREDAG, JANUARI 26, 2007

Hälsade på mami och papi på landet och hämtade lite saker i Myrstiga. Det var så skönt att komma ut till tystnad, stjärnor och blåst och vatten på riktigt. Jag saknar inte Ön så mycket som jag trodde att jag skulle göra, antagligen för att det är så mycket vatten i Stockholm men jag kommer alltid att sakna tidigare nämnda bitar. Det var även lite sorgligt att komma in i vår lilla stuga som nu var alldeles kall och tom och ensam. Jag tror att det kommer att bli bättre när vi fixat i ordning den lite mer som ett sommarhus men just nu känns det bara ledsamt.

Var och fikade med Bettan och Jon också och förutom ett får som låg för döden var allt bra ute på gården. Var kul att träffa dem men kändes lite konstigt att åka och hälsa på dem ute på landet.

I övrigt rullar allt på hemma och har det varit som vanligt på jobbet. Helt ok att vara där men skönt att få vara ledig när man är det. Man vill ju helst alltid vara helt fri. Det är nog det jag kommer att sakna mest eftersom jag känner mig mest fri på och vid havet och nu bor jag inte där längre.